Blog
Polecane

Logo, logotyp i sygnet - to jednak nie to samo?

kategoria:
design

Logo, logotyp, sygnet – te pojęcia często bywają mylone, mimo że każde z nich ma inną funkcję w identyfikacji wizualnej marki. Zrozumienie ich różnic pomoże Ci lepiej komunikować swoje oczekiwania przy tworzeniu graficznego wizerunku firmy. W tym artykule wyjaśniamy, czym różnią się logo, logotyp i sygnet, oraz kiedy i dlaczego warto stosować je oddzielnie lub razem.

Czytaj
Polecane

Checklista marketingowa małej firmy

kategoria:
marketing

Rozpocząłeś swoją działalność? Teraz czas, by pokazać światu, że istniejesz! W tym artykule znajdziesz podstawy marketingu dla początkujących przedsiębiorców, które pozwolą Ci zbudować solidne fundamenty wizerunku. Na końcu czeka darmowa checklista, która pomoże Ci przejść przez wszystkie kroki!

Czytaj
Polecane

Identyfikacja wizualna - coś więcej niż logo

kategoria:
design

W tym artykule dowiesz się, jak stworzyć silną identyfikację wizualną, która odda charakter Twojej marki i przyciągnie uwagę potencjalnych klientów. Zaczniemy od logo, omówimy znaczenie kolorów oraz typografii, a także pokażemy, jak przemyślana strategia marki może wpłynąć na jej sukces.

Czytaj

Współpraca - Blog o Marketingu

Chcesz żeby Twoje artykuły pojawiały się w tym miejscu? Możesz dzielić się swoją wiedzą na temat marketingu, designu, budowania stron internetowych lub budowania marki osobistej. W ramach współpracy recenzujemy także książki i produkty kierowane do osób budujących markę osobistą lub  przedsiębiorców.

Napisz na marcjanna@beevision.pl